Ilusektor veebipoe (edaspidi Veebipood) omanik on Ilusektor OÜ(reg. k. 16978200). Asukohaga Mähe tee 25b-23, 11912, Tallinn
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ja koolituste ostmisel. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Füüsilise toote hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Koolitustele kohaletoimetamise tasu ei lisandu, isegi kui tõend saadetakse koju. Kättetoimetamise tasu (juhul, kui rakendub) kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.
Kohaletoimetamine
Online koolituse läbinute tõendid väljastatakse 1 kord kuus – seega võib tõendi kättesaamisega minna aega maksimaalselt 1 kuu + tunnistuse kohalejõudmisele kuluvad päevad.
Füüsilisi kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti.
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 30 kalendripäeva jooksul. Kui Veebipood on veebilehel või tellimuse kinnituses teavitanud ostjat tarneprobleemidest ja 30 kalendripäeva ületavast tähtajast, kohaldub Veebipoe poolt avaldatud tähtaeg.
Taganemisõigus
Valides Ilusektor OÜ-lt seminari, koolitust, infopäeva või konverentsi, nõustub Klient, edaspidi ostja meie poolsete alljärgnevate koostöö tingimustega.
- Koolitajad on kohustatud koolitama ostjat tema poolt valitud programmile ja andma talle põhjalikud teadmised valitud koolituse teemas.
- Koolitajad on kohustatud koolitama ostjat parimal võimalikul viisil ja andma talle võimalikult palju asjakohast infot, mis puudutab valitud eriala teoreetilisi ja praktilisi oskusi.
- Koolitajad on kohustatud viima läbi koolitust selles kokkulepitud kohas, kellaajal ja päeval.
- Koolitajad on kohustatud tutvustama ostja ohutusnõudeid turvaliseks koolituse läbimiseks. Juhul kui ostja ei täida ohutusnõudeid ja ei taga turvalisust tutvustatud juhiste järgi, siis vastutab ostja enda tekitatud kahju eest (nt enda kaasatoodud vara, kui ka koolituse ruumi vara eest).
- Koolitajad on kohustatud ostjale teatama koolituskava muudatustest esimesel võimalusel, juhul kui koolitus kokkulepitud päeval ei saa toimuda. Esimesel võimalusel pakkuma ostjale uut koolituspäeva, mis sobib mõlemale osapoolele.
- Koolitajad vastutab kogu koolitusprogrammi vältel oma info ja koolitussisu õigsuse ja edastatava teabe kvaliteedi eest.
- Ostja on kohustatud käituma koolituse ajal ja koolitusruumides vastavalt koolituse ruumi reeglitele ja käituma eetiliselt ja kasutama koolitaja vara heaperemehelikult.
- Ostja on kohustatud järgima koolitajate poolt koostatud koostöötingimuste lepingut.
- Ostja on kohustatud andma teada koolitajatele kokkulepitud koolitusele mitte kohale tulemisel või mitteosalemisest vähemalt 24 h ette enne toimumise kuupäeva.
- Koolitajatel on õigus saada määratud koolitustasu, mis on koolitaja määranud koolituse maksumuseks, vastavalt esitatud arvele.
- Koolitajatel on õigus saada ostjalt kahjuhüvitamist, kui ostja on rikkunud koolituse ruumide inventuuri või tekitab muud varalist kahju koolituse ruumidele.
- Ostja vastutab tekitatud kahju eest Ilusektor OÜ´le täies mahus.
- Koolitajatel on õigus nõuda koolitustasude mitte maksmise korral abi koolituskulude tasumiseks vastavast õigusbüroost või inkasso asutuselt, kui maksetähtajast on möödas 30 kalendripäeva ja klient ei ole võtnud ühendust Ilusektor OÜ´ga.
- Kui ostja soovib koolitusest taganeda (ei kehti online koolituse ostu puhul) on tal õigus seda teha. Koolitusest taganemise/ loobumise korral (ükskõik mis põhjusel), tuleb teavitada koolitajat kirjalikult kaks tööpäeva ennem koolituse algust. Antud juhul tagastatakse õpilasele koolituse maksumusest 50% õppemaksust, mitte kogu summa.
- Kui ostja ei saa koolitusel osaleda haiguse tõttu, pakub koolitaja järgmist koolituse toimumise aega.
- Koolitusele registreerumine kinnitatakse kogu arve või ettemaksu tasumisega antud arvelduskontole.
- Ostjal on lubatud peale koolitusprogrammi edukat läbimist kasutada väljastad tunnistust/tõendit enda kvalifikatsiooni tõendamiseks.
Taganemisõigus – Füüsilised tooted (Online koolitused ja seminarid/infopäevad ei kuulu siia alla)
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, ning saata see e-posti aadressile hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi). Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese aasta jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e/kirja aadressile info@ilusektor.ee või helistada telefonil +372-5051527. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist tarbija tegevuse või tegevusetuse tõttu (vale kasutusviis, õnnetusjuhtum vms) või kui tegemist on asja tavapärasest kasutamisest tingitud normaalse kulumisega.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipoel on õigus kasutada kliendilt saadud kontaktandmeid relevantse sisuga e-mailide edastamiseks. Näiteks ostetud koolitusega seonduv oluline info või turunduslikud teadaanded. Turunduslikest e-mailidest saab klient igal ajal loobuda, kasutades selleks vastavat linki, mis asub iga e- kirja allosas.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@ilusektor.ee või helistada telefonil +372-5051527 Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
KOOLITUSE KVALITEET JA SELLE TAGAMINE
Ilusektor OÜ poolt pakutavad koolitused, seminarid, konverentsid, infopäevad toimuvad vastava ala spetsialisti poolt välja töötatud õppekavadele/nõuetele. Need on lisatud iga koolituse kohta eraldi. Õppekavasid täiendatakse jooksvalt vastavalt uue teabe ja praktikate tekkimisele. (Viimased uuenduses 2024a).
Seminaridel, koolitustel, konverentsil on oluline, et pakutav informatsioon oleks kõige uuem, kaasaegsem ja hõlmaks endasse kõiki uusi trende. Selleks osalevad Ilusektor OÜ koolitajad pidevalt erinevatel iluvaldkonna seminaridel, koolitustel, online kursustel, infopäevadel, konverentsidel. (Seda nii Eestis kui välismaal). Koolitustel kasutatavad õppematerjalid (konspektid, õpikud, töövahendid jms) jäävad kas osaliselt või täielikult ostja omandisse ja valdusesse.
TAGASISIDE ANDMISE KORD
Ilusektor OÜ asetab suurt rõhku ostjatelt saadud tagasiside kogumisele ning töötlemisele. Kõige mugavam tagasiside andmise vorm on tänapäeval sotsiaalmeedias: Instagram, Facebook.
See on kõigile avalik ning kergelt kättesaadav. Saadud tagasiside on ürituste korraldamisel väga olulise tähendusega, kuna just läbi selle saavad koolitajad oma teenust parendada ja muuta täiuslikumaks. Kellel sotsiaalmeediat ei ole, saab jätta tagasisidet Ilusektor OÜ e-mailile info@ilusektor.ee
Iga tagasiside eest oleme väga tänulikud.